Erzsébet program

Zánkai Erzsébet tábor 2021.

A zánkai kirándulásunkat pályázaton nyertük. 2 éjszakáig /3 napig tartott, 2021. szeptember 13-tól 2021. szeptember 15-ig. Összesen 22 diák vett részt rajta, a 6.a és a 6.c osztályból, néhány kivétellel. Anita néni és Anikó néni kísért el minket. Busszal utaztunk egészen a táborig.

A tábornak a főépületen kívül, ahol beregisztráltunk és megkaptuk a karszalagjainkat még sok másik épülete volt. Például az étterem rész, ahol minden nap sok más gyerekkel együtt étkezhettünk, és a sok színes épület, ami a gyerekek és a tanárok szálláshelye volt. A karszalagunk színe határozta meg, hogy mi melyik szállásra menjünk, mi pedig a sötétzöldet kaptuk. Először volt egy kis kavarodás, mert a busz egy másik zöld épülethez vitt minket, de végül sikeresen megtaláltuk a szálláshelyünket. Egy két emeletes, zölddel jelölt nagy házban kaptunk helyet, sok más iskolából érkezett diákkal együtt. A 11 lány két szobára oszlott, egy 3 és egy 10 ágyas szobára.

Szerencsére a tanárainknak sikerült sok jó programot lefoglalniuk számunkra, pedig elmondásuk szerint nagyon gyorsan fogytak a lehetőségeink. Az első napon kipróbáltuk a kisvasutat, megnéztünk egy haditechnikai kiállítást, ahol megnézhettünk sok katonai repülőgépet, tankot és harckocsit, megtekintettünk egy nagyon érdekes kutyabemutatót, ahol különböző aranyos kutyákat láthattunk trükköket csinálni, és még tippeket is kaptunk a kutyák neveléséről, majd a nap zárásaként részt vehettünk egy Veréb Tamás koncerten, ahol mindenki számára ismerős zenékre táncolhattunk.

A második napon is voltak izgalmas programjaink. Részt vettünk egy csapatépítő programon, ahol megtanultunk evolúciós kő-papír-ollót játszani , játszottunk „bumm-osat”, amit már sokan ismertünk, színes ponyván labdát vezettünk, átszaladtunk alatta és gombaházat csináltunk belőle, szivacs nudlikkal kardoztunk és körben játszottunk velük. Katamarán hajóútra is mentünk, és szerencsénk volt, mert egyedül a mi csapatunk utazott a hajón, és nyugalmasan megfigyelhettük a szép tájat. Beültünk a tábor nagy színháztermébe megnézni a János vitéz című színházi előadást is. Este pedig diszkó is volt, hangos zenével. Sokan nagyon élveztük ezt a programot, de páran inkább kint a diszkó előtt hallgatták a zenét a szabad levegőn beszélgetve vagy sétálgatva.

A harmadik napunk reggele már főleg a szobák kitakarításáról és a csomagolásról szólt. Ezek a teendők és a reggeli után el is mentünk a tábortól, de még nem egyenesen haza mentünk. Megálltunk Balatonfüreden egy part melletti szép parkban tízóraizni. Tudtunk mit, mert a táborban reggeli után mindenki kapott egy úticsomagot, benne mindennel, ami kellhet a tízórainkhoz. Ez után elsétáltunk a városi múzeumba, ahol Balatonfüredről tudhattunk meg sok érdekes dolgot. Egy ott dolgozó tartott nekünk előadást, körbe is nézhettünk a múzeumban, és kitöltöttünk csapatosan egy feladatlapot a hallottakról és látottakról. A múzeum látogatás után fagyiztunk, mindenki választhatott egy gombócot, de ha szerettünk volna vehettünk volna magunknak még többet is. Utána elmehettünk az utcai ajándékboltokba venni valami apróságot. A legtöbben szerintem szépen díszített mágneseket vettünk.

Lantos Gréta

6.a

Zánkai Erzsébet-tábor

NAPKÖZI ERZSÉBET TÁBOR   2021. nyár

A 2020-2021-es tanévben három nyertes pályázat keretében 126 tanulónk vehetett részt  az egyhetes napközis táborokban.

Felsős tábor

A nyarat egy élményekkel teli angol tematikájú tábor indította. Az első nap különböző játékok során megismerkedtünk táborozó társainkkal. Kedden a sporté volt a főszerep: a fiúk és a lányok összemérték labdarúgó tudásukat. Ezt a csocsóbajnokság követte. Ezen a napon kaptuk meg a pólókat és a kulacsokat. Szerdán Salgó várához kirándultunk, ahol angol nyelvi feladatokat oldottunk meg, majd egy elrejtett kulcsot kellett megkeresnünk. Hazafelé megtekintettük Pásztón a múzeumot és részt vettünk egy múzeumpedagógiai foglalkozáson. Csütörtökön a Bereg-kút környékén gyűjtöttünk leveleket, majd telefonjaink segítségével meghatároztuk őket. Növényekkel és a vízzel kapcsolatos angol feladataink is voltak. Kipróbáltuk az új és a saját készítésű társasokat is. Az utolsó napon a világörökségi helyszínekkel ismerkedtünk, a délutánt pedig a helytörténeti gyűjteményben töltöttük. Nyomoztunk és kézműveskedtünk.

Alsó tagozatosok tábora

Júniusban egy hetet táboroztunk az iskolában.

Mindannyian nagyon izgultunk. Sok programot szerveztek nekünk, például a Sportcsarnokban vetélkedőn vettünk részt. Mégis a rengeteg program közül a kirándulás tetszett a legjobban. A jászberényi állatkertben voltunk. Láttunk majmot, oroszlánt, lovakat és még sok állatot. Élményeinkről plakátot készítettünk. A többi napon is számos programon vettünk részt: kézműveskedés, sport – és társasjátékok. A hetet fagyizással zártuk.

Szuper hét volt!

Dobos Dorina, Németh Katica

2. évfolyamos tanulók

Napközi Erzsébet Tábor 2021

NAPKÖZI ERZSÉBET TÁBOR   2020. nyár

A 2019-2020-as tanévben három nyertes pályázat keretében vehettek részt tanulóink az egyhetes napközis táborokban.

Napközi tábor 2020

NAPKÖZI ERZSÉBET TÁBOR   2019. június 24-28.

A nyertes pályázat keretében 47 tanulónk vett részt az egyhetes napközis táborban. Az élményekben gazdag programokat 5 pedagógus kolléga állította össze és bonyolította le.

Napközis tábor

TAVASZI OTTALVÓS KIRÁNDULÁS  2019.05.01-03.

Az ERZSÉBET TÁBOROK „Tavaszi Ottalvós Osztálykirándulás” pályázatán 5. évfolyamos tanulóink közül 40 gyermek utazhatott Zánkára, ahol három napon keresztül élményekben gazdag  programokon vehettek részt.

ERZSÉBET-KARÁCSONY 2018.

2018. december 20-án, a Papp László Budapest Sportarénában megrendezésre kerülő Erzsébet-karácsony ünnepi koncerten iskolánkból 50 tanuló vett részt.